Trendy Wiosna / Lato 2017

środa, 1 lutego 2017

Udostępnij ten wpis:








Dzisiaj mój ulubiony post czyli przegląd Trendów na miejmy nadzieję zbliżającą się wiosnę,a później lato.
Fakt,że Zima jeszcze trwa nie oznacza,że w sklepach również. Zaczynają pojawiać się nowe rzeczy, które choć trochę uda mi się pokazać w tym poście.  Przygotowałam dla was najważniejsze trendy,które ułatwią wam zakupy. 

Pierwsze co to falbany. Były mode już zeszłego sezonu,ale i w tym będą one górować. 
Od lewej (Zara ) (Zara) (Stradivarius)

Drugi to powracające Kabaretki,które idealnie pasują z krótkimi spodenkami.

Minimalistyczne materiały np. na rękawach czemu nie. W sieciówkach będzie ich na pewno sporo. 

Wszystko Stradivarius

Spodnie z lampasami,czy to dresowe czy eleganckie, jak najbardziej. 
Od lewej (H&M) (Zara)

Plisowane Ubrania! Tak to jest dalej modne i ze sklepów nie wychodzi póki co, nie bójmy się tego materiału w tę wiosnę.
Od lewej (Zara) (Zara) (Stradivarius)

Paski! Koszule w paski, można znaleźć chyba wszędzie. 
Od lewej (Stradivarius) (Stradivarius) (Zara)

Wszelkiego rodzaju T-shirty z dużymi napisami. 
Od lewej (H&M) (Zara) (Zara)
 A wy za którym jesteście?
Enjoy 

2 komentarze

  1. Uwielbiam falbany, nadruki kwiatowe i kabaretki! Cieszę się, że powróciły :*
    http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety żaden z tych rzeczy mi się nie podoba, nie mój styl.
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia